wtorek, 14 stycznia 2014

My best friend tag

Hej mam dla was dzisiaj tag. Jak sama nazwa wskazuje będzie to tag o mojej najlepszej przyjaciółce. Mam nadzieję że wam się spodoba zapraszam do czytania.

1. Jak i gdzie się poznałyście?
♫ Poznałyśmy się chyba na podwórku. Ale nie zbyt to pamiętam bo było to bardzo dawno.
2. Jakie jest Wasze najlepsze wspólne wspomnienie?
♫ Sporo jest tego ale ja jakoś nie mam najlepszego.
3. Opisz ją jednym słowem.
♫ Rąbnięta psychicznie.
4. Wymarzona praca Twojej przyjaciółki?
♫ To modelka lub nauczycielka ale tylko w klasach1-3.
5. Co ciebie w niej denerwuje?
♫Nic szczególnego każdy ma wady ale z pewnością Pati ma więcej zalet.
6. Jak mogłybyście gdzieś razem pojechać gdzie by to było?
♫Niezależnie gdzie w góry,nad jezioro czy nad morze zależy mi żeby to było razem z nią.
7. Najlepszy kawał , żart , z którego tylko wy się śmiejecie?
♫ Raczej się śmiejemy z słów takich jak np. bułka, budyń.
8. Komu zajmuje dłużej wyszykowanie się rano?
♫Raczej mi ale Pati też długo się szykuje.
9. Ulubiona pora roku Twojej przyjaciółki?
♫Lato. Bo w zimie jest za zimno.
10. Ulubiona piosenka Twojej przyjaciółki?
♫Raczej takiej nie ma zależy co jej wpadnie w ucho.
11. Szpilki czy płaskie buty?
♫Płaskie buty chociaż szpilki też są fajne.
12. Spodnie czy sukienki?
♫ Spodnie.
13. Ulubione zwierzę Twojej przyjaciółki?
♫ Pies. Wiem że nie lubi koni.
14. Co najbardziej w sobie lubicie?
Ze jesteśmy pod wielema względami podobne.
15.  Komedia, horror czy filmy romantyczne?
♫ Horror.
16.Blackberry czy Iphone?
♫Iphone
17. Ulubiony film ?
♫Brak. Nie wiem nie lubię oglądać filmów.
 18. Macie wspólne hobby ?
♫ Fotografia i nie wiem.
19. Ulubiony program telewizyjny ?
Znaczy się MTV czy Warsaw Shore
20. Jak pieszczotliwie na siebie mówicie ?
Ja do niej Gruba a ona do mnie Ruda. Lub oby dwie Morświnku ( Nie wiem jak to się piszę).

5 komentarzy:

  1. Ja jeżdżę konno <33
    10vee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, mam na imię Wiktoria i jestem z Norwegii.
    Masz fajny blog, serio :-))
    Mam konkurs, czapkę z CARHARTT ;)

    http://toppmalinka.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cioto opisałaś mnie dwoma słowami. < 333
    Co jednak nie zmienia faktu, że gniją ci kolana skarbie. < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. super tag xd

    http://julkkaxx.blogspot.com/ wpadniesz? Byłoby mi niezmiernie miło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie tagi.Musicie się świetnie razem bawić. :D

    OdpowiedzUsuń