niedziela, 22 grudnia 2013

Christmas disease.

Hejo! Śniegu brak, wielka bieganina do sklepu( i nie tylko), wielkie sprzątanie,ozdabianie domu czy tylko u mnie tak jest? Szczerzę mam już trochę dosyć tych przygotowań do świąt. Ale jednak jest jeszcze druga strona medalu: prezenty,czas spędzony z rodziną, kolędy ( jak ja ubóstwiam śpiewać kolędy). Tu macie jedną jak chcecie to sobie pośpiewajcie.



 


Wczoraj byłam u Patrycji było by super gdyby mi prawie twarzy nie zgniotła ale czasami tak bywa.
Szkoda że znowu się źle czuję. Już myślałam że wyzdrowieje. Na pewno byście jej polepszyli humor
wchodząc na jej bloga i zostawiając miły komentarz. Tu macie link http://mylittlesweetlife-patt.blogspot.com/


  Zdjęcie z wczoraj mam nadzieję ze szybko powrócisz do zdrowia. <3

Jeszcze na koniec dwa zdjęcia moje

.
 Takie szare bo nie mam humoru. Miłego dnia wam życzę. Paaaaaa*.*
PS. Lepiej mi z grzywką czy bez?


15 komentarzy:

  1. Jaka kochana moja, ej. < 33333333

    BEZ GRZYWKI WYGLĄDASZ TAK SWEET. *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia :) dziękuję za komentarz u mnie : ) wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny blog :-) dziękuje za obserwacje i również obserwuję:-)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny blog <33
    + obserwujemy ? oczywiście jak ci się spodoba
    http://maia-maj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzymy zdrowiaa ^^
    U nas też śniegu brak : c
    Obserwujemy i zapraszamy do nas : zgubione-w-swiecie-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia , ślicznie Ci bez grzywki :3.Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia! :D

    serdecznie zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    jeśli mój blog ci się spodoba to zaobserwuj, a ja postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda tylko tego że śniegu brak : (

    Obserwuję, zapraszam do mnie, może jak Ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kocham śpiewać kolędy <33
    http://zaaczaroowana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń