wtorek, 31 grudnia 2013

Rok 2013

Hej. Dzisiejszy post to będzie takie moje małe podsumowanie tego roku. Wiem że tego bloga piszę dopiero od niecałego miesiąca, ale już się czuję trochę związana z nim. Wiem że to głupio brzmi ale tak jest. W tym roku zdarzyło się tak wiele za razem spaniałych a zarazem najgorszych na świecie.


♥Co najlepszego i najgorszego przytrafiło ci się w roku 2013?

Co najlepszego przytrafiło mi się w tym roku? Pewnie było tego dużo ale nie pamiętam nic takiego na prawdę naj. A Najgorsze co mi się  przytrafiło w tym roku to była kłótnia ze wszystkimi w moje urodziny.
Tego chyba nigdy nie zapomnę.

♥ Najlepsze wspomnienie tego roku?

Na pewno jednym z takich wspomnień jest pójście z Patrycją, Martą i Kamilem na noc zakupów.
Kolejnym jest urządzanie Patrycji urodzin.

 ♥Największy sukces osiągnięty w tym roku?

Nie wiem czy to jest jakiś sukces ale nie jestem zagrożona z żadnego przedmiotu. Jak na mnie to dobrze.

♥Jakiego wydarzenia najbardziej żałujesz?

Jest to na pewno pokłócenie się  z wszystkimi których uważałam za przyjaciół. Ale na szczęście już jest wszystko dobrze.Żałuję też  że się nie postarałam w nauce. I jeszcze tych wszystkich przykrości które zrobiłam Damianowi. Jeszcze raz cię za to szczerze Przepraszam.

♥Piosenki które będą ci przypominały rok 2013?

Psy - GANGNAM STYLE
Justin Bieber - All Around The World
Macklemore & Ryan Lewis - CAN'T HOLD US FEAT
Weekend- Ona tańczy dla mnie 
  
♥Jaką rzecz udało ci się kupić tego roku?

 Chyba nic takiego.

♥Co najbardziej się w tobie zmieniło?

Na pewno w większym stopniu to zachowanie i wygląd. Starałam się w pewnym sensie bardziej dorosnąć, ale wiem że w pewnym stopniu zawszę będę dzieckiem.

♥Ulubiony produkt kosmetyczny>

Raczej takiego nie mam. 

♥Czy w tym roku idzie ci lepiej w szkole czy gorzej?

Na pewno lepiej, nie jest tak jak w zeszłym roku czyli wywalone na wszystko.

♥Co najlepszego przytrafiło ci się w blogowaniu?

Na razie to nic ponieważ mam tego bloga dopiero odm niedawna ale mam nadzieje ze w przyszłości będzie dobrze. 

♥ Jakie masz plany na pszyszły rok?

Jest to na pewno zdanie do następnej klasy, kupienie sobie dobrego aparatu i zmiana pokoju. 

To już koniec do zobaczenia w roku 2014. A tu macie trochę zdjęć z 2013 roku mam nadzieję że wam się spodobają. Które zdjęcie najładniejsze a które najśmieszniejsze? 


2 komentarze:

  1. Jaki ten post jest świetny Paulina. < 33

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post , świetny nagłówek . Obserwuje .

    OdpowiedzUsuń