piątek, 20 grudnia 2013

Wolne. Odpoczynek ♥

Cześć!
I jak cieszycie się że wreszcie wolne? Bo ja tak. Wreszcie trochę odpocznę od tych wszystkich testów i zadań domowych. Szkoda że nie ma śniegu chętnie bym wyszła na dwór i powygłupiała się z Pati i z jej pasami. Ale tak czasami bywa. Miałam nadzieję że popada na święta, ale jak słyszałam raczej to się nie wydarzy. Szkoda : ^(   
Dzisiaj u mnie w szkole były skrócone lekcję trwały tylko 30 min. Cały czas śpiewaliśmy kolędy i mnie trochę gardło boli. Po trzech lekcjach poszliśmy na salę gimnastyczną obejrzeć jasełka. Jakoś one mnie za bardzo nie zaciekawiły i wolałam pogadać z Rudym i Mateuszem. Po szkolę nabrało mi się ochoty na sprzątanie ale mój chłopak mi przeszkodził.Nie wiem jak wy ale ja jestem padnięta i mam ochotę położyć się do łóżka z herbatą i poczytać książkę.



Zdjęcia robione wczoraj chciałam je szybciej dodać ale miałam problemy z wgraniem na komputer.
Paaaa<3

6 komentarzy:

  1. Piękny blog, posty bardzo przemyślane i ciekawe ,a design prześliczny ! ♥
    Proszę Cię abyś zajrzała do tego posta - to dla mnie ważne :c
    http://fashionneverenough.blogspot.com/2013/12/prosze-was-o-pomoc.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz taki uroczy blog! :*

    Byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała:
    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też miałam wczoraj skrócone lekcje do 30 minut :)

    Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba to skomentuj albo dodaj do obserwowanych :)
    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń