środa, 25 grudnia 2013

My tag.

Hej. Dzisiaj zrobię mały tag o sobie.Będzie tego 18. Bo więcej nie umiem wymyślić.



1.Mam na imię Paulina.
2.Mam rude włosy.
3.Moje przezwisko to Ruda.
4 Moją najlepszą (siostrą)przyjaciółką jest Patrycja. *.*

5.Mam brata Kamila.
6.Miałam kilka blogów.
7.Chce mieć kiedyś pitbull"a
8.Jestem Belibers i Smilers.
9.Mam 166 wzrostu.
10.Kocham jeść.
11.Chodzę do 1 klasy gimnazjum.
12 Raz nie zdałam.
13.Chce mieć 4 dzieci.
14.Moje ulubione youtuberki to Lucuandlucy1 i szalonazuzia.
15.Mam chłopaka o imieniu Grzegorz.
16.Mam 14 lat.
17.Nie lubię gazowanego picia
18.Nie lubię kurczaka,czekolady,lodów(bez skojarzeń) itp.


















Ps. Mój brat pyta się czy jest przystojny. ( Moim zdaniem nie) ale nie wiem jakie jest wasze zdanie ? 

Paaaaaaaa<3

7 komentarzy:

  1. Kamil to Kamil Paulina, on nie może być przystojny. ; *
    Aaa, ja, kocham cię tak w ogóle. < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny tag :D no brat dsyc dosc xdddd

    juka-juku.blogspot.com moge liczyc na skom? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój brat jest podobny do mojego kolegi xD

    http://parmaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post i...brat ;)) Najlepszego kochana! Wesolutkich :-* Zdrówka i szczęścia na ten Nowy Rok! :-* Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam czekoladę hehe ;] Fajny tag , obserwuje .

    OdpowiedzUsuń