czwartek, 19 grudnia 2013

My Christmas presents.

Hey! A wiec jak sam tytuł podaje ten post będzie o prezentach świątecznych które bym chciała dostać. A więc zaczynamy.





1.Lustrzanka.
Jak już świetnie wiecie to jest moje marzenie mieć lustrzankę mam nadzieję ze jakoś w przyszłym roku uda mi się ją dostać.

2.Telefon

Tu akurat jest IPhone ale nie zależy mi aż tak na nim, chodzi mi o to że chce mieć jakiś telefon z dobrym aparatem.

3.Nowy wygląd mojego pokoju.

Teraz mój pokój jest żółto-niebieski ale chcę go w najbliższym czasie przemalować na jakiś szary lub jakąś inną jasną barwę.

4. Nowe łóżko.

Chciała bym dostać podobne łóżko jakie na Lucy. Widziam już sporo takich i z coraz większym przekonaniem kieruję się do jego zakupu. 

5.Laptop

Taaa nie mam laptopa ale dla mnie on nie jest aż mi tak bardzo potrzebny a więc znajduję się dopiero na piątym miejscu.

6. Ozdoby.

Chodzi mi o zwyczjne ozdoby do pokoju takie jak np. Poduszki świeczki itp.


I to już wszystko jeszcze na koniec chciałam wam powiedzieć że dostałam 4 z matematyki z sprawdzianu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz