wtorek, 17 grudnia 2013

Początek


 Hej! A więc tak założyłam tego bloga trochę z nudów, trochę z ciekawości. Ale znając historie moich blogów to nie zbyt długo przetrwały. Może trochę opowiem o moich zainteresowaniach. Kocham robić zdjęcia ale niestety nie mam lustrzanki, może kiedyś przekonam mojego tatę lub uzbieram pieniądze na nią.
Kolejnym zainteresowaniem jest moda, ale nie będę się teraz o niej rozpisywać zostawię to na inny post.Ostatnim z takich moich ważniejszych hobby jest dekorowanie wnętrz. Mam jakiś głupi zwyczaj że nie lubię wchodzić do brzydkich pokoi, ale tak bywa. Chyba zapomniałam o najważniejszym czyli powiedzieć coś o sobie. Wiele nie powiem osobie bo nie chcę czerpać waszego cennego czasu. Więc tak jestem 14 letnią dziewczyną chodzącą do gimbazy. Trochę szalona, troszkę miła, potrafię być słodka ale jak mnie wkurzysz to uciekaj. Teraz już kończę bo muszę iść się uczyć niemieckiego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz